IBM Sametime

Ved hjælp af IBM Sametime er det nemmere for kolleger, kunder og samarbejdspartnere at samarbejde. Dette er muligt via eet eller flere af følgende realtids kommunikationstjenester, som kan integreres i den kontekst, som passer bedst ind i din arbejdsproces (også integration til mobilen er mulig):

  • Present awareness (statusmeddelse om tilstedeværelse)
  • Instant messaging (chat)
  • Online møder (web møder)
  • Unified Telephony

Alt efter hvilken og hvor megen funktionalitet, som ønskes, leveres IBM Sametime som følger:

  • IBM Sametime Entry
  • IBM Sametime Standard
  • IBM Sametime Advanced

Via dette link, kan du få et overblik over hvilke funktionaliteter, de respektive IBM Sametime versioner giver adgang til.

Ønsker man at udvide med Unified Telephony, skal man som udgangspunkt have IBM Sametime Standard eller Advanced installeret. Unified Telephony delen får man adgang til via een af følgende 2 løsninger:

  • IBM Sametime Unified Telephony Lite
  • IBM Sametime Unified Telephony

Du kan læse mere om hele IBM Sametime paletten her på IBM's hjemmeside.

Mere information om IBM Sametime kontakt:
CEO Jens Overgaard Dinesen, Tlf. +45 2622 3355, Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.